Home › Forums › YL Academy › Meetmethodes › Zyto Select Uniek in Nederland
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 5 maanden geleden door
Leontine van Oort.
-
AuteurBerichten
-
18-12-2019 om 7:11 am #3330
Z Y T O S E L E C T
Sinds ruim een jaar ben ik in het bezit van de Zyto Select. Een prachtig meetinstrument waarmee je doormiddel van GSR (Galvanic Skin Response) oftewel via de huidreactie op een meetapparaat (craddle) een lichaam op fysiek en mentaal niveau uit kunt lezen.
Hierin zijn diverse gradaties aanwezig, de Zyto Select is een zeer uitgebreide test, uniek in Nederland, die op meer dan 400 punten checkt en hiervan meerdere uitgebreide verslagen met adviezen maakt.Het systeem is ontwikkeld met als basis de TCM, Chinese geneeskunde, deze eeuwenoude bewezen geneeswijze gaat uit van lichaam en geest in een geheel, geen orgaan werkt goed zonder alle andere organen, beïnvloeden elkaar en alle emoties hebben een gevolg of zijn een gevolg van het gehele lichaam als systeem. De Zyto geeft hierin dus inzicht, alsmede inzicht in de disbalans in organen, meridianen en emotionele verbanden.
Wat kun je nu allemaal met deze scan ?
👉 Het unieke van de Zyto Select is dat deze op veel meer punten uitleest en dus veel verder de diepte in gaat dan alle andere scans en het het kan zeer uitgebreid gepersonaliseerd worden.De Select scan duurt echter afhankelijk van de hulp vraag tussen de 45 en 60 minuten!
Er kan op meerdere momenten tijdens de scan keuzes gemaakt worden, een scan specifiek voor spijsvertering is hier maar 1 voorbeeld van.Tevens is een zeer uitgebreide voedingscan een mogelijkheid; hiermee wordt uit een grote lijst voedingsmiddelen, afgestemd op voedings wensen/diëten, uitgebreide rapporten gemaakt waar je wel of niet goed op reageer. Zelfs een keuze in ✅ vega, ✅ nutfree, ✅ keto, ✅ paleo behoren tot de mogelijkheden. Hierdoor is het mogelijk te meten welke voeding(stroming) goed bij je lichaam past en welke juist niet.
Voor wie kan deze scan uitkomst bieden?
• Iedereen die graag wilt weten hoe zijn of haar lichaam in balans is of waarmee het nog beter ondersteund kan worden
• Als je klachten heb maar niet weet waar die vandaan komen
• Als je niet goed tegen bepaalde voeding kunt of juist wilt weten welke voeding je lichaam versterkt
• Als je niet goed slaapt of stress ondervindt
• Als je worstelt met je hormonen
• Als je reageert op bepaalde stoffen in de lucht of van bepaalde seizoenenKortom eigenlijk voor iedereen!
❣️ IEDEREEN DIE AL IN HET BEZIT IS VAN EEN ZYTO SCAN
Er is tevens een mogelijkheid om op je eigen werkplek met je eigen handcraddle een tijdelijke verbinding maakt met mijn Zyto Select. Je kan dan je eigen klant helpen en begeleiden.
Als je dit graag wilt, neem dan contact met mij op.Ik ben Leontine van Oort, 50 jaar, getrouwd en 2 volwassen kinderen. Sinds drie jaar enthousiast werkend met essentiële oliën waarvoor ik diverse aromatherapie opleidingen en trainingen (mens en dier) heb gevolgd, zyto trainingen, 5 elementen voedingsleer (TCM) heb gedaan en ben nu halverwege de vakopleiding Chinese geneeskunde.
⭐️ Als enige in Nederland in het bezit en ervaring met de Zyto Select ⭐️Nieuwsgierig geworden? Maak een afspraak via http://www.movedbyoils.nl/afspraken of plaats een bericht hieronder via reactie 😉
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.